Topp 100 Horror Movies!

Skrekkfilmar er ein av mine aller største lidenskapar. Eg ELSKAR skrekk. 
Så her er mi liste, med anmeldingar, av skrekk og gru som eg har kosa meg med gjennom tida. 
Den vil konstant endre seg etterkvart som eg bestemmer meg for at ein film er betre enn ein annan! Enjoy!

1)  World War Z – 2013
2) It Comes at Night – 2017
3) Our House – 2018
4) Texas Chainsaw Massacre – 2022
5) Day of the Dead: Bloodlines – 2018

Note: Denne lista baserar seg på det EG meinar er viktig i skrekkfilm-samanheng. Historia/manus, kor intens den blir, effektar og foto, blant anna. Eg er ikkje kresen på skrekkfilmar, men eg ER kresen når det kjem til kva eg kallar ein GOD skrekkfilm!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg