Ny laptop <3

For fyrste gong i mitt liv har eg vore i ein fysisk butikk og kjøpt ny laptop. Splitter ny ASUS-maskin; liten og søt. Og det er som å ha eit blankt lerret framfor seg. Det er ikkje grenser for kor skrivetrongen brått melde seg i sama rennet!! 

Soundtrack: Seigmenn – Hva Vi Elsker

Skrivestova mi er oppe og går, og i dag: Ny pc. Slike ting gjer meg glad. Av sorten happy-happy-wheee!! Eg har faktisk til no i livet berre kjøpt eller overteke brukte laptopar, både av økonomiske og praktiske orsaker. Men denne gongen er det BERRE mi maskin! Ingenting anna enn det EG vil ha på den! Tek itt tid å bli van med Windows 10….Så moderne har eg aldri vore før! xD *gamlingen*
Så då har eg omsider fått innstallert mesteparten av alt som er livsnaudsynt, og hadde etter planen tenkt å skrive eit laaaaaangt innlegg, med masse-masse bilete, men guess what? Alt eg skulle ordne på nye-data’n tok så lang tid, at no må eg finne senga! :O

Så i  morgon er atter ein dag. La meg berre håpe eg ikkje blir ståande på Askøy og vaske ned hus til kyrne kjem heim. Hmfp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg