Medan ein ventar på katten…

Khavi berre måtte ut eit ærend rett før eg hadde tenkt å gå til ro for natta. Gradestokken ute visar at det er noko kaldt for ein liten pus å vandre rundt i snøen heile natta, så som gode foreldre gjerne gjer, så sit eg oppe og ventar på at ho skal kome heim. 

Soundtrack: Alicia Keys – Little Drummer Girl

Dùnedain har tatt kvelden, og det ser det jammen meg ut til at Winnie har gjort òg, ut ifrå liggjestilen å dømme.

Eg har gjort ein skikkeleg innsats i dag, og fått gjort ferdig alle jolekorta samt henta siste pakken som i dag var havna hjå Nærbutikken i Hagavik.
Etter det bar det i full fart vidare til frisøren, som tok for seg både hår og negler i dag. Flinkaste Elisabeth; min favorittfrisør gjennom tidene! <3 Ho forstår galskapen eg lid av, og er meir enn gjerne med på den! xD
Måtte forevige frisyren ho ga meg, for eg klarar ikkje å gjenskape det her på eigahand:


Eg har ynskt meg slike buns på toppen sidan eg var cirka 14, men ALDRI fått det til sjølv! Eg sug seriøst i å ha langt hår. Blæh. Eg kan knapt vente til eg kan få det vekk-vekk-vekk, og berre ha kort gøy hår som til og med EG klarar å gjere gøye ting med! Det vil sei: Mohawk. Det blir det som blir standaren.
Og eg fekk fixa neglene mine, noko som verkeleg var naudsynt, for det var like før to av dei ramla av. Ikkje berre den “falske” delen, men halve tuppen. Så no er dei masse kortare, og forhåpentlegvis held dei seg fine til jol! (med desse fargane kan eg i det minste halde dei litt ved like sjølv)


*banne litt stille for seg sjølv over kvaliteten på bileta i dag* Skjønar ikkje heilt kva som er greia med kamera mitt i dag, men eg er ikkje nøygd med korleis bileta mine blir!!
Anyways.

Men eg byrjar i det minste å få kontroll over jolekaoset mitt. Sånn på ein måte. Eg har framleis mykje vasking og endå meir baking igjen på planen, men pakkane er i det minste klare til å distribuerast!
Kjøpe nokre jole-hunde-kjeks i jolepresang til Pixie i år, og dei var berre heilt sinnsjukt skjønne!


Dei både lukta og såg så gode ut at eg hadde lyst å smake! Greidde å styre meg, men dei lukta skikkeleg jolekakete!!
Pixie fekk prøvesmake ein før eg pakka dei inn, sånn at eg veit at ho likar det. Ho ELSKA dei! Elessär derimot ga meg eit blikk som sa: -Er dette etande? Seriøst??
Han gumla det til sist i seg, så ikkje Pixie skulle ta det frå han, noko ho hadde gjort med STOR glede!
Har eigentleg berre igjen å kjøpe noko godt til pusane då! Dei må vere her aleine på jolafta stakkars, men eg skal i alle fall sørgje for at dei har ALT det beste dei veit å ete tilgjengeleg! <3
Har eg nemnd at eg elskar dyra mine? Høgare enn himmelen?

Og så var det min kalendardag i daaaag! Wheee!!
Eg byrjar å mistenkje at han kadlen min tek til å kjenne meg altfor godt? Hihi! Eg tømde siste rest av lageret eg allereie hadde i dag, så denne kjem godt med. Då vaknar eg kanskje i løpet av morgondagen likevel? Den var jo blitt varm av å liggje i kalendaren rett ved vedovnen, så det måtte uansett chille litt i kjøleskapet.

No skal eg ut og leite etter katten igjen, med eit inderleg håp om at ho har bestemd seg for å ta kvelden ho med. Eg er nemleg STUPTRØYTT og skulle gjerne ha krabba under dyna saman med Dùnedain snart!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg