Lussepuse-bakedag!

Ikkje veit eg kvifor Lucia var så opptatt av gule bollar med rare snurrar, men ho var så absolutt inne på noko! Eg og Kriss har i alle fall hedra minnet hennar, heilt fritt for tente ljos og glitter og song. Me la i staden fokuset på bollane. Og det med STOR suksess!

Soundtrack: Khavi regn-klagesong

Måndag var både handledag og Lucia-dag. Forsøket på å kombinere desse to blei temmeleg utfordrande, i og med at eg hadde hefting mykje på handlelista mi, med tanke på all bakinga som ligg i nærmaste framtid.
Vanlegvis er det jødekaker og serinakaker som har vore meg og Kriss sitt faste opplegg når me har bakedag til jol, men me har lagt til ein ekstra dag. Lucia-dagen. Kanskje mest fordi Kriss lagar verdas beste bollar, og dei blir ikkje verre av å tilsetje safran og rosiner! (Eg tilset rosiner. Kriss vil ha sine rosinfrie.)

Bestemd mann i bakemodus!

 

Verdas beste bollar in the making!!
Ssssh! Geniet arbeidar!!

Fyrste brett klar for steiking!

 

“Sikker på du ikkje vil ha rosiner på dine? For ellers et eg dei opp!”

 

Så tok eg kanskje bollane -litt- tidleg ut. Men jaggu var dei nom fordi om!

 

KæssKiss var ganske nøygd med resultatet han med! <3

I kalendaren min i går låg det ein supersøt flamingopenn!! <3 Men av ein eller annan grunn nektar bloggen min å vise den fram i sin fulle prakt når eg legg den inn som minibilete, så den blei litt hovudlaus.
Fun fact: Visste du at flamingoen kan ha vore opprinninga til fugl Føniks, den raude fuglen som gjennoppsto av si eiga oske? Dei er i stand til å leve under forhold som for dei aller fleste andre dyr er dødelege, og kan både drikke geysirvatn (som er godt oppunder kokepunktet) og overleve i kalde områder der temperaturen kan falle til tretti blå! Fantastiske fuglar! Nesten så det må vurderast om dei skal få plass på farmen min i framtida.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg