Bakedagar i fjellheimen!

Før funderte eg ofte over at dei som jobbar som bakarar eller konditorar nesten alltid ser ut som sylfider. Eg tenkte kanskje at det var fordi dei rett og slett åt seg lei på bollar og sjokolade og kaker og anna snadder, og dermed unngjekk det som pesten etter ei tid, men no trur eg at eg har funne det faktiske svaret. Etter å ha knadd steinharde deigar, knust mandlar, stått over putrande varm karamell og klatra rundt på det knøttvetle kjøkenet mitt i to dagar, så innser eg at kiloane rett og slett RENN av dei!!

Soundtrack: Alf Prøysen – Julekveldsvise

Det skulle bli sju sortar, men klok av skade så blei det tre kakesortar og to snop-sortar, og så ventar eg i spenning for å sjå om det blir ein bakedag som resulterar i jødekaker og serinakaker med Kriss på sikt.
Om ikkje så har me jaggu nok ting å stappe i oss kring jol allereie!
Det blei kakemenn, honningkaramellar med sjokolade, kransekakestenger, heimelaga marsipan og sukkerplæsker! Phew!
Bortsett frå sukkerplæskane er eg særs nøygd; dei smakte altfor lite i forhold til kor mykje arbeid det var med dei. “Vend inn eggekvitene” my ass.

Stolt mann med fyrste brett klart til steiking! (kransekakestengjer)

 

Karamellar!!

Snikfotografering av sukkerplæskebakaren!
Tja, noko sånt. Oppskrifta mi er frå 1700-talet, så det var lite bilete å spore til korleis dei faktisk SKAL sjå ut!

 

“Posèr!” seier kadlen!
Så eg greip….handmiksaren?

 

Ferdige sukkerplæsker!

 

Caught in the act….!

 

Dùnedain syns eg har så sinnsjukt masse kule kakeformer! Eg har det. Heilt sant.

 

Fløffiaste kakemannane!

 

Og så laga me marsipan.

 

Nei, det er ikkje ein svær kli-bæsj. Det er faktisk kakao-farga marsipan!!

 

Dùnedain var så imponert over denne at han sprang og henta kamera….

 

Marsipankuler og sjokoladepynta kakemenn <3

 

Og ferdige kransekakestenger!

 

Og så er det alltid gøy å bake, heilt til ein kjem på at nokon må ta oppvasken….

….det er verkeleg ein ting eg merkar at eg saknar her i kåken. Faktisk det EINASTE eg saknar her i kåken: Oppvaskmaskin. Særleg på sånne dagar.

Elessär og Èowyn har vore flittige vaktar (og støvsugarar!!) gjennom heile prosessen, og så langt ser det ut til at dei har overlevd det. Men kjøkenet mitt er for trongt til å fotodokumentere innsatsen deira, for innan eg har fått opp kamera så er eg oppdaga og mine biologiske rumbaer er over alle haugar. Hm.

Og så var det min tur å opne kalendaren i dag! Sjokolade er jo aldri feil, særleg når ein allereie er så fullstappa på søtsaker….*kremt*
Dei blei i alle fall broderleg delt, og i morgon er det mannen sin tur. Han har til no fått ei lita parfymeflaske, chillinøtter, peparkakeform av ein pusekatt, og ein boks med cola! Hihi, det er heilt spesielt utvalde gåver i den kalendaren. Hadde lommene vore større, så skulle eg ha putta i ein pose med cheese doodles til han ein av dagane òg!! (han fekk jo ein liiiiiten pose 1. desember då. Får håpe det hjalp på.)

Så, då var det å kome i gong med vaskinga igjen! Kjøkenet er ferdig, så neste stopp blir stova. Grønsåpeduftande lokaler, here we come!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg