<3 Elessär <3

Timbaland – The Way I Are

Det er framleis ein månad igjen (nesten) til me blir foreldre igjen. Derfor brukar me masse tid på å gjere oss klare til den store dagen, og passar på at alt er i stand til me kjem heim, stolte som to hanar, med ein liten bamse i armane. Og ikkje minst må eg bruke tid på å lære opp Dùnedain til å bli ein streng pappa, noko som er lettare sagt enn gjort. Den herremannen er ein blauthjarta go’klump av dimensjonar, men han MÅ lære seg å vere bestemd når me skal oppdra ein schäfergut! Eg orkar ikkje tanken på å ha ein hund med null kontroll, som tek over huset og leikar høvding. 

Okay, så Pixie er allereie ei bortskjemd lita prinsesse, men ho høyrer i det minste etter når mamma gir beskjed om at nok er nok. Derimot har ho Dùnedain kring lillefingeren/lillekloa, og set opp dei tristaste hundeaugene i verda for å få det som ho vil. 
Derfor har eg gitt karen heimelekser, og han må øve på å vere streng med vetlejentao vår. Stakkars. Ho gjekk til det steget at ho blei så fornærma at ho beit han i ræva her om dagen! xD Sååå….This is gonna be a challenge! xD 

Men over til bileta: 

 

Herregud, eg er heilt FORELSKA! 😀 Makan til nydeleg liten bamsemuffs! <3 Så no må me av og skaffe hundehalsband snart. Dei har jo ikkje hovudskalle-hundeband på Biltema lengjer! :'( 

And now over to something completely different: Husvask. (fridagar MÅ utnyttast!! Og så skal eg freiste å få laga finn-annonser for alt dillet mitt som eg har liggjande rundt i huset!!) 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg