Foooocuuuus….! …*

Atter ein gong presterte eg faktisk å sovne med boka i trynet. Der sit eg og les flittig om Gadamer og for-domar, og i neste augneblink vaknar eg face-down i diverse filosofiske teoriar. Sånn kan det gå.
-Du va’ sovna, brummar gubben nedanfrå, der han står over grytene og varmar gårsdagens spagetti med kjøtbollar. -Eg høyrde du snårka.
Takk for den; det hadde kanskje ikkje vore så dumt å faktisk vekkje meg i så tilfelle?

Det er heilt håplaust å gripe tak i det faktum at eg byrjar på juleferie neste veke. Som inneber at eg faktisk skal ha TO eksamenar og TO eksamensinnleveringar innan den tid. *gulp* Særleg frustrerande er det når hjernen ikkje vil vere inneforstått med dette, og faktisk L-E-S-E!!
Neidå, her køyrer me på med små power-naps i hytt og pine, sjokoladesug og forkjølelse, som alt skal gjere det umogleg å konsentrere seg. It’s a conspiracy, I tell you!!
Og så i tillegg den vasketrongen min då. Eg kan knapt snu meg her på loftet utan å tenkje på grønsåpeduft og støvtørking. Den einaste månaden i året der eg faktisk er GIRA på husarbeid, og eg skal ha eksamen. Hurra for den.
For ikkje å snakke om alle dataspela eg har lyst å leike med. Eg skal SÅ vie romjula til gaming!! ^^ Då blir det Dead Island og SkyRim og Sims og WoW på høgt nivå!! Aaaah, det kriblar i skrotten!! ^^


(Okay, drit i Pokemon, då. Add zombies!! It’s SUPER effective!!)

Men har du sett? Der var det atter ein gong noko som overtok konsentrasjonen min og leda meg på ville vegar. Eg har forflytta meg frå stabelen med pensumbøker, og tilbake framfor dataskjermen. Drit no i å lede meg inn i freisting; eg klarar tydelegvis jævlig fint å gå sjølv!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg