Bartendar for ein kveld! <3 Og litt glade jul-tendensar.

Eg kom nyleg heim frå julebord, eg! Der eg var bartendar! ^^ ZOMG, som eg saknar å ha det som jobb!! Akkurat no er eg berre freelance hobby-bartendar sånn når nokon treng ein! Hihi, det funkar greit det òg, for all del. Seier heller ikkje nei når eg får betalt i Kina-mat! Ooooh, digge kylling chop suey’en! 
Wenche var i alle fall skjønn som berre det der ho stod og fnisa i baren!
-E’kje hon bærre et hææærlig menneske?! Eg e’ sååå gla’ for at eg ha’ deeeg! Ha dokke helst på ho?
Søtaste jenta! <3
Det var i tillegg ein noko eldre russar (?) som la sin elsk på meg, og ville bli med meg heim. Han kom fleire gongar bak i baren for å dra meg ut på dansegolvet, men etter den siste rundt gjekk det så rundt for meg at eg måtte faktisk setje meg ned! Trur faktisk eg har gått beinare etter x antal rundar med Twister’n på tivoli enn eg var der og då! xD

 Det har snødd litt no og då både i dag og i går, men no pøsar regnet ned igjen. Vel, eg kan leve med det. Eg har i det minste SETT snøen i desember! Det er jaggu ikkje kvart år det skjer kring Bergen! Og eg er så glaaaad for tida!! Ikkje at det er noko nytt når det nærmar seg jul; eg er som ein liten unge heile månaden, eg då. Men verda er slik ein fin plass å vere for tida! Det er så mange ting eg gler meg til, når eg berre klarar å slutte å tenkje på eksamenane mine. Blæh, hadde prøve-breiddetest idag, der me sat i grupper og hadde quiz. Det er godt mogleg gruppa mi sette ny rekord i botnplassering, for medan dei som vann hadde over 40 poeng, sat me der med stusselege 14 og 5/6  poeng! :O Så her skal det LESAST framover!!

Men eksamen til sides; det er kjekkare å tenkje på dei gøye tinga! 
Om ein ser bort ifrå jul og julehandel og adventstid, så lurer det omsider SKIKKELEGE studium der framme. Ferdig med dumme ex.phil og ex.fac. Takk og pris. *bank i bordet* Og eg vurderar å søkje på Stud-TV stilling igjen over nyåret. Liiiiitt usikker på det akkurat no, for det er så sjukt masse anna eg òg har planar om! Eg og Kriss og Cecilie har jo kanskje det dataprosjektet vårt *hysj, hysj* (og kanskje Wenche, om ho ikkje er for bissi i fotostudioet framover?) og eg og Wenche skal prøve å få ordna oss litt fleire fotooppdrag. Eg og Ingeborg skal starte opp med skrivegruppe, sånn at me kan hjelpe kvarandre med romanane og novellene og dikta og alt anna rart me rablar på. Eg har ein filmkveld-date med Eline lurande i nær framtid, og eg vurderar å ta meg nokre rundar kring ei enebærbusk (les: nokre turar på by’n med godt i glaset) når eksamenstida berre er over. Og eg og Caro har ein kinodate, der eg skal bestemme filmen (høhø), så det blir nok grøssar på oss den kvelden! Hooray!
Og Ingeborg skal gje meg eit julekort-mekke-kurs! Pluss at eg har bestemd at gubben skal bli med meg på sydentur, ellers tek eg med meg TinTin og reiser utan han! ^^ Eg vil til SYDEN!! Late dagar ved bassenget, dasse kring i sandalar og sløve på seine kveldar på ein altan med ein kald øl i handa. Eg skal jo ikkje klage etter å ha vore både i New York og Australia siste åra, men eg skulle gjerne tatt ein tur med han eg bur med òg! Kjipingen! ^^

Gla’meldingar frå moi idag. No skal eg finne loppekassa og få meg nokre timar søvn. I morgon er atter ein dag, som eg skal prøøøøve å ikkje sove vekk! ;op  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg