Åh JOOOOOL med din glede!!

Så stod eg jaggu på begge breiddetestane! Ikkje verst, med tanke på kor i høgspenn nervene mine var! xD 
Hadde det endå vore snø her ute, så hadde eg i skrivande stund brukt tida mi på å rulle kring i den, og nekta å kome inn igjen før dei braut meg laus frå bakken med brekkjern. Men den gong ei. Her haglar og blès og regnar det. Og innimellom, kan me få eit og anna tordenskrall. Men kva gjer vel det, når eg kan sitje her inne i varmen, med fyr i ovnen og julemusikk på full guffe, og berre nyte julefreden senke seg? Det som berre kunne ha toppa 

Bilete lånt frå seanraj.hubpages.com
gleda, hadde vore å ha sitt eige hus! Og kanskje ein steikeovn som virka skikkeleg, så eg kunne bake peparkaker? Eller kakemenn? *sukk* 

Vel, eg har framleis to oppgåver som skal leverast innan fredag, men eg er i det minste ti kilo lettare no enn då eg stod opp i dag tidleg! Og kanskje eg skal belønne meg sjølv med litt WoW utover kvelden? Det er jaggu ikkje for tidleg; eg har vore WoW-fri sidan i sumar! :O 

Bilete er lånt frå wallcoo.net 

God førjulstid, alle som ein! :oD

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg