Forkjøla i Melbourne!

Så har eg greidd å bli forkjøla. Det er kanskje ikkje så rart, sånn eg travar ut og inn av bussar og butikkar med aircondition. Kokepunkt ute, frysepunkt inne. Det er vel slikt som får fram hoste og hals-au. 
No har me i alle fall kome  oss til Melbourne, og bur på eit hostel som heiter Base. Endeleg eige baaaad! Sleppe å dele dass og dusj med førti andre mennesker!!
Me delar rom med ei jente frå Brazil (Viviann?) som landa i Australia no i ettermiddag, etter å ha vore på reisefot i ei eve. Stakkars jente hadde berre fått sove 2 timar då me kom brasande inn dørane!

Trass i at me bur i utkanten av Melbourne, er det så utruleg mykje meir liv her i området enn nokon av plassane me vitja i Sydney! Her er det folk i gatene etter at det blir mørkt; det såg me heller lite til då me var i storbyen!
Det er nesten så eg angrar litt på at me ikkje reiste direkte hit; her fekk me jaggu meg gratis middag fordi kjøkenet hadde fått hard medfart då det regna så kraftig for ei tid tilbake sidan! xD Det var ikkje snakk om noko i gourmètklassen, men ris og gryterett med nokre ENORME kjøtbitar i. Sterkt krydra, men så absolutt eit velkoment måltid når ein har kava på mellom fly og bussar og metro og trikk heile dagen!

Fordelen her er jo at me faktisk har internett på romma! Det førre hostellet me held til på, hadde ikkje oppegåande nettverk! Her kan ein kjøpe seg 24 timar med nettilgong for cirka 30 kroner! Hurra! ;oD Gjett tre gongar kven som var online før ho rakk å tenkje seg om to gongar?! Google, FaceBook, blogg.no, Dagbladet, LJ….Whohoo, I feel alive again!

Eg skal prøve å få posta nokre få innlegg til, som eg har lagra på pc’en før eg tek kvelden for alvor. Klokka har passert elleve, og me blir henta med ein sightseeingbuss klokka halv åtte i morgon tidleg. *gjeeeesp*

Eg fekk i det minste ein kjapp visitt innom den flotte kyrkja dei har i Sydney før me reiste! Og sidan data’n min brått nektar å laste opp bileta mine, så får det vere til i morgon. No er det sengetid og Spartacus! ZOMG eg er HEKTA! *sikle*

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg