Back to Geelong. Takk og pris!

Hehe, det høyres jo rett og slett ut som eg har hatt det fælt i Sydney og Melbourne, men det stemmer då overhovud ikkje. Eg har hatt det fantastisk, men eg merkar at storbylivet og det å dele rom og bad med masse ukjende folk, verkeleg tek på i lengda!
I Sydney hadde me null aircondition, eit stort fellesbad og eit lite bad med dass og dusj, som me delte med resten av huset. Det var konstant tusen bilar som susa forbi utanfor vindauga, som me ikkje kunne late att i fare for å døy i varmen. Og på Base var det konstant fest og leven i etasjen under oss, sidan me sov over discoteket. Ikkje det; eg kan sove gjennom ein kloggedans-konkurranse for overvektige elefantar utan problem, men likevel blir du sliten i toppen av slikt,

Men no er eg altså i stille og idylliske Geelong igjen, og her kan ein sovne til sirisissar og grashopper. Det er litt av det eg var mest gira på å oppleve her i Australia; nattelydane! xD Så klart, det knirka og surra i graset dei andre stadene me var òg, men det var ikkje heilt det same.

No som eg har internett tilgjengeleg på meir fulltidsmessig basis, og ro og fred kring meg, tek eg sikte på å få lagt ut dei blogginnlegga eg har skrive på data’n men ikkje få posta. Det er vel på høg tid, vil eg tru.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg