Årets Ynskjeliste – som vanleg lang som eit vondt år! ^^

Så stod jula for døra atter ein gong, og i morgon er det 1. advent!! Julekalendare min heng i trappa og kløøøør etter å bli riven opp! Ida var innom og henta sin del av pakkekalendaren no i kveld, og i iveren reiv ho opp den fyrste pakken. Hohooo, eg gler meg! :oD Særleg om kvaliteten på resten av gåvene er like herlege som den ho fekk!! Ædda-bædda til alle som ikkje joina i år! ^^
Men det var på sin plass med litt ynskjelisteoppdateringar, innsåg eg. Lista eg har er jo lang som eit vondt år (http://www.enjoydiary.net/no/Lukritzia/diary?id=277221) så eg tenkte å spesifisere den aldri så litegrann! Det er enkelte ting som står høgare på lista enn andre her i år!

La oss starte i den billege enden. Eg ynskjer meg faktisk veldig ei søt (og gjerne stor/med mange sider!) adressebok og ei fødselsdagbok! Og så ynskjer eg meg:

  • Ei artig musematte!

  • Fine kjøkenhandklede, kjøkenklutar og gryteklutar

  • Oppvask/vaskepulver-boksar frå Kremmerhuset

  • Nytt headset til data’n min!! (det gamle vil ikkje vere venna med meg meir…)

  • Scrabble (brettspelet, you know?)

  • Alle Harry Potter-bøkene, aller helst på engelsk!

  • Lord of the Rings Special Edition på BlueRay

  • StarWars-samlinga på BlueRay

  • Kontroll til PlayStation 3!!

  • Skyrim (dataspelet sjølvsagt!) og Dead Island (oxo eit dataspel!)

     

Og så saknar eg lommeboka mi!! Eg treng ei ny, tøff lommebok, gjerne ei som liknar litt på den gode, gamle eg hadde…Den såg slik ut, og noko tilsvarande den kjem ganske langt opp på lista mi! ;op


Og heimelaga personlege gåver er superkoseleg!! Har verkeleg fått sansen for slikt på mine gamle dagar! Hihi! Anten det er bilete folk har måla sjølv, smykker eller heimelaga nomnom; det er utruleg koseleg! <3

Eg var innom Black Design her før desember ein gong, og forelska meg fullstendig i desse englane


Ooooh, vil haaaa! Meinar å hugse dei var litt dyre vel å merke, men DAMN så fine dei var!! (sorry kvaliteten på bilete; eg har ikkje sånn fancy-pansy kameratelefon, eg.)

I tillegg treng eg seriøst eit smykketre til! Eg har jo eit sånt som dette, frå Indiska, berre i lyseblått:

….men eg treng jo ikkje akkurat eit sånt! Men noko i den rettningen; ikkje heilt 100% stilreint lissom! Eg elskar jo ting med særpreg. *host*

I år treng eg seriøst peng til jul òg! *ler* Eg må nemleg invistere i ganske mange ting framover! Fyrst og fremst treng me ny microbølgjeovn! Og den skal vere i børsta stål, så den matchar resten av mitt kitchy kitchen! xD Og eg treng nye regnklede, me skal kjøpe ny tv-benk, stovebord og nye hovudputer til senga vår, sidan eg har greidd å øydeleggje dei me har til det ugjennkjennelege. ;op Det minnar meir om potetsekker enn noko anna! Pluss at eg har lagt min elsk på desse to BJD’ane her:
 


Dei er ikkje akkurat billege, så her skal det sparast så eg kan invistere! Dokkegal? EG?! Pfff.

 Sist på lista mi kjem det nokre CD’ar og DVD’ar/BlueRays (eg er ikkje sånn at eg MÅÅÅ ha ting på BlueRay; DVD’ar funkar akkurat like fint for min del!)

Eg manglar følgjande filmar i Harry Potter-serien:

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Deathly Hallows ? Part II

 I tillegg er eg så gamaldags at eg likar å få CD’ar! Og nokre har eg litt meir lyst på enn andre, som til dømes

HIM  
Venus Doom
Greatest LoveSongs 666
Uneasy Listening Vol I & II

Lordi
Bend over and Pray the Lord
The Monsterican Dream
The Arockalypse

The Rasmus
Dead Letters
Black Roses

P!nk 
Greatest Hits… So Far!!!
Funhouse

 Alle CD’ane til Tori Amos, og alle frå Rhianna (bortsett frå LOUD).

 

Eg har jo då lagt min elsk på desse tinga her, så om nokon vinn i LOTTO og føler for å kjøpe dyre presangar, så har eg veeeeldig lyst på anten ein sånn kniv-mann:


eller ei sånn herleg hue/votte/skjerf-greie som dette! I ulvefasong, ofc.

Men ellers kan jo folk berre generelt gå loco på Kremmerhuset, Black Design, Krinkelkroken og Indiska! Eller kjøpe ein god kvitvin. Eg legg meg overhovud ikkje ned og grin fordi om eg får andre ting enn det som står på akkurat denne ynskjelista! xD Dette er berre det som toppar lista i år! Eg blir jo glad som ein unge over å få gåver uansett, om ein så berre pakkar inn ein bitteliten sjokolade til meg! Det ER faktisk tanken som tel, sjølv om eg er aldri så materialistisk! xD

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg