Picture: PERFECT!!

Eg har vel knapt lagt ut eit einaste bilete her (som eg har teke sjølv) sidan eg var i Australia? Jiiz, det føles faktisk litt ille…Men det er vel sånn det blir når eg har ein pc som brått går ut i streik? 
Nuvel. Snille Krissebassen min har lova meg å stikke innom og leike datadoktor etter jobb i morgon, så forhåpentlegvis får me skjermkortet inn i maskina, og maskina up ‘n’ running. GAH! Eg har sakna beibisen min!! <3 Eg føler meg nærmast som ein tørrlagd alkoholikar på veg til vinsmakekurs her! Ingen meir kaving med kablar grunna tomme batteri, ikkje meir vondt i ryggen fordi eg sit forvridd i sofaen med laptop’en stabla på knea (jupp, dei sitjestillingane mine skulle seriøst vore fotodokumentert! ^^) og ikkje meir miniskjerm og tulletastatur! Velkomen tilbake min høgt elska og sårt sakna 20″ skjerm!!!! <3

Framover blir det vel både ei og to oppgåveskrivingar, og tusen sider å lese til eksamen, men det må vel vere håp for å snike inn litt Sims og litt Skyrim….og ein tur “heim” til Azeroth. Og sjølvsagt hakket meir illustrerte innlegg her på blogg.no òg, får eg håpe! ^^ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg