Kjære Jolenissen; her er eg igjen!

Innimellom baking og pynting, shopping og husvask, så må det skrivast ynskjeliste, i år som alle andre år. Og her er mitt bidrag i år! Illustrert versjon!!

Soundtrack: P!nk – Secrets

Fyrst må eg understreke min store lidenskap for lister, og min enorme glede for at verda ellers har byrja å innsjå kor fantastisk gøy det er! Egoforlag har MASSEVIS av gøye bøker for sånne entusiastar som meg! Det er spesielt tre bøker som står på ynskjelista mi no:
Vi To – ei bok om forhold
Min Bucket-liste – ei bucket-liste mellom to permar (iiiih!!)
Boken om meg – som er ei reinspikka liste-bok som eg verkeleg hadde ELSKA!!
Det har òg blitt observert ein del liste-bøker på Norli, så sånne bøker generelt er dødsgøy!!

Orsak for noko utydeleg bilete; det blei teke i full fart medan eg stod i kø!!

Av litt billegare alternativ, så ynskjer eg meg:

  • Ein løpar til spisebordet (ein ikkje-jolete ein!!)
  • Hårstæsj (hårstrikkar, spenner, klips….Hovudskallar, einhjørningar, dragar, alveisk….Sånne lokkriske)
  • Gøy-teite øyredobbar (i same kategoriane som over her!)
  • Laserleike til Boromir (sånn liten penn!)
  • Sjokolade og marsipan
  • Gode sminkebørstar i alle størrelsar!
  • Kvitvin (elskar søte vinar!)
  • Duftpinnar (som dei under; gjerne sånne som luktar “ocean” eller “peach” eller noko anna som passar til badet eller til stova!)

  • Ballerinafigurar (dei har desse bl.a. på Nille!)

Hugsar folk sånne fugle-klips som besteforeldre (og nokre foreldre, kanskje?) hadde på joletreet? Eg ELSKAR dei!! Dei siste åra har dei kome litt tilbake, det finst sååå mange fine av dei!

Dei har dei blant anna på Kremmerhuset, heilt nede i 9,- stk! Drøyner om å ha eit joletre med MASSE sånne pippar på ein gong….Alle typar, anten dei er av glas eller plast eller fjør og isopor, står på ynskjelista! ^^

Ynskjer meg òg ei litt dekorativ honningkrukke! Treng ikkje vere noko dyre greier, berre den er litt søt og orginal, kanskje noko i rettning desse:

Forelska meg dessutan fullstendig i denne mugga som eg fann på COOP Obs! Den hadde vore sååå fint å ha jole-varmsjokoladen i til jolefrukosten!!

 

Av litt dyrare ting på lista, så ynskjer eg meg:

  • Thunder/plasma-ball (sånn med torden inni!! Dei har dei finaste på Teknikk Magasinet!)
  • Printer med scanner og kopifunksjon
  • Dalì-parfyme (Dalìflor og Dalìstyle)

….men parfymane til Rhianna er skikkeleg fantastiske dei med!! Dei har små, billege flasker på Normal!!

Og så var det dørmatte. Eg har sinnsjukt lyst på ei av desse dørmattene:

Etter at drikkefontena til pusane tok kvelden i haust, så har me ikkje somla oss til å kjøpe ny. Så det står på ynskjelista! Favoritten min er faktisk den billegaste, i blå eller kvit keramikk, frå Banggood!

Men det var eit par andre fine eg snubla over òg, som denne frå Zoopermarked eller denne frå VetZoo!

Eg har blitt litt hekta på Funko POP! vinyl-figurar, skal eg innrømme. Det skulle ikkje skje, men det er nokre som rett og slett berre MÅ få ein plass i nerdehuset mitt:

  • Deadpool (gjerne den som ligg!!)
  • Buffy, Angel & Spike frå Buffy the Vampire Slayer
  • Alle frå LotR/Hobbiten!!
  • Freddy Kreuger

Ellers treng eg pengar. Både fordi me skal gifte oss, og fordi me skal pusse opp kjellaren. Og gåvekort på tattoo er heller ikkje å forakte!
Og sånn heilt til sist, i tilfelle nokon framleis hugsar at det er mogleg å kjøpe CD’ar og LP’ar; her er dei eg har aller mestast lyst på:

  • P!nk – Hurts 2B Human
  • Lordi – Sexorcism
  • Die Antwoord – $O$
  • Nick Cave & the Bad Seeds – Ghosteen

Det var det for i år! Var litt ekstra gøy no som eg endeleg fekk bileta og linkane til å funke, så eg tok kanskje litt av. Men om du lurer på kva eg ynskjer meg til jol, så vonar eg du har fått svar no!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg