Bloggin’ life. Missin’ it.

Eg tenkjer ofte at eg verkeleg saknar å blogge. Som dagbokskrivar sidan før eg i det heile lærte meg å skrive, så var det veldig allright å ha ei nettbasert dagbok. Men i og med at eg no ikkje har særleg med bilete å slengje inn, så blir det sjeldan til at eg faktisk set meg ned og skriv. Før var det ikkje noko problem; no føler eg berre at noko manglar utan bilete. 
KissKiss har lova at han skal hjelpe meg å få skikk på kamera mitt igjen, så då er det kanskje håp på sikt. Nytt design på sida mi trengst òg, for dette er berre keisamt. Kanskje vesle geniet mitt skal få hjelpe meg der òg….? 😉

Eg har i alle fall tenkt på å starte litt frå scratch igjen. Så snart eg har fått kamera opp og gå, så skal eg lage meg eit “start-innlegg” igjen. Det trengst; familien her har endra seg mykje sidan eg var aktiv i cyberspace! xD

Ikkje dei heilt store planane for kvelden; lasangen står i ovnen, og go’guten bakar bollar med makronfyll. Han har akkurat vore særs driftig og vaska badet GRUNDIG! Det er mannen sin det! <3 Demonterte både dassen og tørketrommelen, for å jage vekk smuss og hybelkaniner! ^^ Og så ventar ein lat kveld på sofaen, med Walking Dead på skjermen, og ein herleg mannemann-armkrok å liggje i. I can’t help it; you gotta luv that kind of life!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg