Då byllepesten returnerte til Bjørgvin….

….var eg tydelegvis oppe før fuglane feis for å kome fyrst i køen.

 

Ein av tinga eg verkeleg såg fram til med å bli “vaksen”, var moglegheita til å sleppe kviser. Eg har aldri vore eksepsjonelt plaga med kviser eller akne eller noko sånt, men når eg får dei, så plasserar dei seg strategisk….Og eg ser ut som eg er plaga med hudproblem som allereie i middelalderen var på veg til å bli utrydda!! 
Takk og pris at eg ikkje er vidare forfengeleg når det kjem til stykkje. I alle fall ikkje så ille at eg vil gjennoppta kampen for burka som moteplagg, slik eg gjerne viste til i min ungdom! xD

BONUS: Kor mange prikkar klarar du å finne i trynet til Lokkri? 
HINT: Det er fleire enn det som syns i det gule ljoset!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg