Entar og duer i Gamlebyen

Soundtrack: Lordi ? Granny’s Gone Crazy

Greetings from Warszawa!! (på flyplassen i går)

Frukosten her på huset blir servert fram til 11. Eg var på plass til klokka 10.00, og delte frukostrommet med eit eldre ektepar frå Storbritannia. På menyen stod blant anna eggerøre, men ikkje bacon. Og frityrsteikte pannekaker. Den var ny? Resultatet blei uansett at magen min blei i overkant for full, og eg måtte kvile…uhm, frukost.

Så avreise mot Gamlebyen blei ikkje ein realitet før klokka 13.00. Satsar på ny frisk i morgon, når eg skal i dyrehagen!

Men tilbake til Gamlebyen. Warszawa blei grunnlagd i det 13. århundre, men det er mange som har vore særs stygge med byen opp igjennom åra. Både Sverige og Preussen (del av noverande Tyskland) var innom og herja på 1600-talet, og Russland tok ein tur innom og laga mayhem på slutten av 1700-talet. Så det er kanskje ikkje rart at byen ikkje har fått halde på så mykje av det verkeleg gamle, når alt kjem til alt. Det er noko anleis enn Split i Krotia, der me kunne vitje ruinar frå romartida.

Warszawa er absolutt ein koseleg by, og på ingen måte like tettpakka som mange andre gamle bydelar eg har vitja opp igjennom åra! Verken av hus eller turistar!
Når sant skal seiast sakna eg likevel søte små marknader som brukar å liggje rundt i sånne bydelar, men greit nok. Eg skal ikkje klage over for få freistingar her i livet!

På ei bru-borg (borg-bru?) møtte eg likevel ein kar som selde handlaga borke-tussar! Dei som ut som dvergar og entar som keik ut av gamle trestammar!! Så eg skal definitivt tilbake dit. Og til brukt/antikk-butikken som låg like ovanfor.
Derimot var det eit mareritt å finne ein plass å pisse der! Og når dei fyrst dukka opp, skulle karane inni luka ha NØYAKTIG 2 zloty for å sleppe folk på do! Jiiz.
Det er òg eit par slott og museum eg vil innom der før eg snur snuten mot Noreg igjen, men i morgon er det dyreparken som står på planen. Så me får sjå.

The Dome of Doom! Eller noko sånt. Eg stussar framleis på kva dette monsteret av ein bygning dei set opp i nabolaget vårt eigentleg er! 

Hotellrommet, som eg allereie har greidd å bombe aldri så litegrann. Skal rydde i morgon. Kors på halsen.

 

Redbull: Check. Ekstra gensar: Check. Veske full i vatnflasker: Check. Røyk i kjeften: Check. Full kontroll? Not so much.

 

Gamlebyen! <3 (PS! Ikkje gå i mange sånne trapper om du har operert kneet. Dei er hinsides låge, og gjer VONDT!!) 

 

Ballongar! Med FJØR inni!! Det er så awsomt at det nesten gjer vondt!! 

 

Fann eit lite minimuseum bakerst i ein krystallbutikk! Så eg måtte jo inn og helse på megalodonen! Dette var då ein særs ung ein. Ikkje fullvaksen. Så eg var ikkje så veldig redd den.

 

Nessie budde her òg! 

 

Flytande kjempe-skillingsbolle!! Eller kjempenautilus. Tomeito-tomato.

 

Borg, jo! Altfor få sånne i denne byen; eg trudde polakkane BUDDE i borger?!

 

Meg. I borga. Må finne fleire borger. Sånn note-to-self.

 

Og så fann eg magisk drage-klo-smykke!! Steinen ser kvit ut, men endrar farge i ulike ljos og skuggar! Såh, kjempemagisk der ja!

 

Gamleby-gate.

 

Og så var det nutella-is og vanilje-is pause! Om-nom-nom!

Okay, historien bak dette: Det grøne huset rett fram der, hadde fancy mønster. Og eg konkluderte med at det var eit design frå 1400-talet. Sjekka opp i kor tid byen blei grunnlagd, og følte meg som reine kunst-professoren då eg kunne konkludere med at byen faktisk stamma frå denne tidsperioden! Litt wow der altso.

 

Kjempesoft-is!!!

 

Og så har dei pepsi max her. I literflasker!! I could freakin’ LIVE here!!

 

Ein skjold-oter!! Eller ein bjørn. Men det er tøffare med ein oter. 

 

Meir fine hus med fine bilete på! Sånn vil eg male på huset vårt, Glenn!!

 

Sjååå! Einhjørning på toppen av drikkefontena!! <3

 

I dag blei det italiensk på meg. Lasange bolonese. For då veit eg jaffal kva eg får!

 

Stooor plass med ballongselgjarar! <3 

 

Og så blei det ein tur på kjøpesenteret Arkadia for å finne joggesko. Fann meg eit par svarte NB sko til cirka 450 kroner! Yay! Så det hjelp jo på når eg skal gå i timesvis framover. Whoopie! 
Så det var dagens referat. Vonar dei neste dagane bringer fleire aust-europeiske dragar, havfruer og einhjørningar, for eg har forstått at slike ting står ganske sterkt her nede! :p 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg