Dis week ‘n’ datt week

Soundtrack: Die Antwoord – Happy Go Sucky Fucky

Medan Gunvor leitar fram senga, og ropar på Ole Jan-Ove Lukkøye, tenkte eg rett og slett skulle oppsummere siste fjorten dagane, for dei har jaggu vore hektiske nok! Ubrukeleg fot til trass! Men no ser det ut som det skal ordne seg, ENDELEG!! 

Eg har vore på nippet til å berre gje ein rennande f*** i heile operasjonen, og berre halde meg 100% sjukemeld og krykkjebasert til kneet fekk gro av seg sjølv, etter å ha ringd ned Haukeland sjukehus i snart 2 månadar. Men i dag blei eg vekt av ein telefon frå ein særs avbalansert og hyggeleg doktormann, som lurte på om eg kunne stikke innom dei på måndag og få foten fixa. Eh, ja? Detta har eg jaggu venta lengje på, var sånn cirka min respons. Så måndag skal dei då skjære av meg foten, med mindre det framleis er håp for å lappe den saman. Då vonar eg dei nyttar seg av siste alternativ. 
Eg går sumar og shorts i møte med fine arr på kneet, men i det minste (forhåpentlegvis!!) utan krykkjer!! HURRA!!

Førre veke starta eg på settet til kortfilmen Ferox; satanist-skrekkfilm. Blod og tarmar og skriking i alle rettningar! Just the way I like it! ^^ *wink wink*
Eg var scenograf, kostyme og generelt ansvarleg for det meste som var laust av ikkje-teknisk opprinning. Ah, I do love my job. Sidan eg berre fungerar for halv maskin (og veldig mykje av det som skal gjerast på eit filmsett er avhengig av krykkjefrie individ) slapp eg unna etter to innspelingsdagar. Men det var utruleg morro fordi om! ​Eg var ansvarleg for å forvandle ei stove frå eit mørkt satanistisk lesbe-bol, til ei velorganisert kristen-stove. Og ikkje overraskande kunne eg spore opp alt som trengdes i mi samling av gothiske effektar og heilårs-englar. 
Så, gøy. Eg gler meg til å kunne jobbe skikkeleg i filmverda igjen, og ikkje berre sitje og kommandere folk! xD 

Så byrja kjøleskapet vårt å oppføre seg noko merkeleg. Det gjekk frå å lage finurlege dyrelydar (me har vore innom kyr, sau, sutrete bikkje og noko eg lurer på om kan klassifiserast som drage? Eller til nauden velociraptor?) til å fryste ALT me la inni det. Og brått ei natt eg var på ein av mine nattlege “må-ha-mat-og-drikke”-rundar, var det særs varmt inni skapet. Flott. Varmeskap. Det var høgare temperatur i kjøleskapet enn i resten av kåken!! 
Dermed måtte eg og Dùnedain på kjøleskaps-shopping. Sånt tek tid, når ein ikkje berre kan bla opp tusenlappane heilt utan vidare! Eg ville ha i rustfritt stål, tradisjonen tru. Men dei er visstnok ganske høgt oppe i prisklasse, med mindre ein skal ha seg eit filleskap som reiser på dynga etter eit par år i kjøkenkroken. 


Bye-bye mitt trufaste skrap-skap; 11 år ligg bak oss! Og velkomen nye drageskapet! Som VIRKAR!!

Så me kom heim med eit kvitt eit. Med drage på. Dragen kom vel og merke etterpå, men no har eg det råaste kjøleskapet syd for Nordpolen!! Og eg er happy. 

Det var bowling – og burgarkveld med jobben, party-party med karaoke hjå Gabbi, og storhandling for å fylle kjøleskapet. Med tanke på at eg blir utsliten av ein tur på butikken for tida, så syns eigentleg eg at eg har vore flink.

 Nom burgar på Lucky Bowl, Kokstad <3

 

Finaste Morten & Gabbi i party-modus <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg