One down, two to go! Og anna tomprat.

Whohooo! Då var eg nesten ferdig med ei av oppgåvene mine. I morgon har eg berre to stk som skal gjerast ferdig. Vurderar litt å starte på den eine no i kveld, så er jaffal halve jobben gjort! Bah, eg skal vere SÅÅÅÅ happy når helga kjem, og det meste er sånn nokon lunde under kontroll!!

Låg i natt og funderte på å skifte blogdesign. Det er har no er berre jall (og skulle vere midlertidig!) og det er jo mykje kjekkare å skrive når ein fyrst har ein layout som gjer sida triveleg og *kremt* lettlest! Snille CeJo (kossen i svartaste granskauen linkar ein eigentleg til andre på dette systemet her?!) er nesten hyra inn av underteikna, fordi ho er eit GENI på å lage fancy design på sånne bloggeside-ting! ^^ Cred darling!
Tenkte sånn i neste omgong å starte rosablogg. Mwahahaha! Roooosabloooog! Med dagens outfit, bilete av mine gourmèt-baserte middagsrettar/frukostrettar (som garantert kjem til å kunne ta matlysta frå einkvar, I kid you not!) og ikkje minst politiske, sosialbaserte og generelt aktuelle tema-innlegg. Det blei vel litt mange tunge ord for den gjennomsnittelege rosabloggar.

Når eg fyrst er inne på temaet “dagens ungdom”, så må eg få lov å påpeike ein liten ting. DE SUG!! Neidå. Ikkje sånn heilt bokstaveleg. Men eg blir til stadigheit sjokkert over kor dårleg SPRÅK folk har?! Eg omgir meg jo med ein del folk som er noko yngre enn meg *kremt*, og dei fleste av dei virkar som oppegåande, intelligente individ. Så kvifor i alle dagar kan dei ikkje skrive?! Teiknsetjing; kva er det? Særleg yngre bloggarar får meg til å sitje gapande og lure på korleis dei fekk lov å sleppe ut av barneskulen! Basic skrivekunnskapar er visst fjerna fullstendig frå pensum etter at eg var ferdig med folkeskulen! W00t-w00t?

Alt var vel så mykje betre før i tida. Sånn cirka då eg var ung. *mwooaah* 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg