Homo sapiens-observasjon og energitap

Phew! Så var i alle fall to av oppgåvene mine levert og framført, og eg sit att med ei. Jiiz, når neste veke er over, er eg eit særs lukkeleg individ!! Eg snubla meg heimover i dag etter skulen, med ei altfor tung skuleveske, og seig saman som ein sekk poteter på senga. Og der har eg stort sett opphelde meg i ettertid, med unntak av ein tur bort på MIX’n med gubbelusken for å leige film. Det blei Pirates of the Carribean – On Strange Tides, eller kva det var den heitte. Eg ville vel aller helst sett It’s Alive, men eg skal heller skåne den stakkars fyren min for fleire traumatiske filmopplevjingar. 

Men over til min vesle facinerande homo sapiens-observasjon idag. Då eg sat på bussen på veg til skulen, grytidleg i dag, kom det ei jente og sette seg attmed meg. Eg skal ikkje sei ho var emo, men noko i den gata var i alle fall tilfellet. 
– Kan eg sitje her, spurde ho. 
– Klart det, nikka eg.
– Likte håret ditt, smilte ho og sette seg ned og tok på seg headset’et. I neste augneblink høyrde eg noko eg aldri trudde eg skulle få høyre. Jenta hadde Nyan-cat på mp3!!
Eg reknar med folk flest har fått med seg kva Nyan-cat er? Det er då denne karen: 


Som blir følgd opp av sånn cirka den mest irriterande melodien ever. Søk på youtube, og prøv å halde ut meir enn 30 sekund. Denne dama hadde den i alle fall loopa, etter alt eg kunne forstå. Okay, DET blei for sært. Til og med for meg! ;op At dama må ha nerver av stål, er det i alle fall ingen tvil om!! 
I mi jakt på illustrasjonar til Nyan-cat-innlegget her, så fann eg faktisk pusen sjølv i IRL-versjon! Haha!

Vel, filmen ventar, og jentungen skal i seng. Eg trekk meg roleg tilbake, og nyt jordbær-isen eg endeleg har fått i hus!
Men heilt sist: Litt nostalgi. My Little Pony. Herreguuud, så masse finare dei var då eg var ung! ^^

 http://www.youtube.com/watch?v=JtciyRRmo8g&feature=related

Skal kome tilbake til den pasionen min kring My Little Pony some other time! ;o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg