Romjolsdraum. Eller fred. Eller noko sånt.

Toppen av latskap er når du sit så godt i sofaen at du ikkje gidd å plugge i ladaren til pc’en når den går tom for straum, og heller avstår frå å vere vidare online i tre dagar.

Soundtrack: Spinnville pusetvillingar

No skal det seiast at eg sat ikkje i sofaen i tre dagar, men kvar bidige gong eg tok laptopen opp på fanget og kom på at den var tom for straum, så droppa eg heile skrive/surfe-planen.
Dagane har ellers vore så fulle av middagsbesøk og familiesamankomstar, at eg har ikkje hatt vidare tid til å plante ræva mi i sofakroken for å nerde.
I går slo latskapsmonsteret inn for fullt, då Dùnedain reiste i årets siste middagsselskap hjå familien sin, medan eg blei heime og passa pjusk voff. Elessär fann nemleg ut kvar besten tømde ut pinnekjøtsået på jolafta, og 1. joledag var ein mindre givande dag for guten vår. Eller, han ga av seg sjølv i overkant store dosar, for å sei det slik. Så for å sleppe å gå i gong med jolevasken for tredje gong, bestemde me oss for at ho mor måtte bli heime og halde auga med han.
Det gjekk bra. Det som skulle ut kom ut i løpet av gårsdagen, og no er han fin og lett på foten igjen. Og Dùnedain kom heim med kalkunrestar til meg, så eg overlever.

Så var jola strengt tatt over for denne gong, og ein slags kvardag er tilbake. Me ligg framleis spreidde som slakt om i rommet og freistar å kome til hektene igjen etter all maten me har trykt i oss: Pinnekjøt på jolafta, svineribbe fyrste dag og kalkun/rype/pinnekjøt på andre. Og masse kaker og sjokolade og riskrem og is innimellom. Phew! Det var nesten ei velsigning å stappe i seg ein vanleg grandis i dag…!
Og mannen, som ikkje har lært seg å kle seg etter vèret, sit sylte forkjøla på golvet og prøver å fixe laseren på den nye PS4’aren sin. Han fekk Red Dead Redemption 2 av meg til jol sidan han skulle kjøpe PlayStationen til nevøen sin, men eit eller anna funka ikkje inni den boksen, så han har prøvd å finne ut kva som er gale, medan han hostar og harkar og pustar og pesar. Stakkars.
Eg kan vel og merke ikkje hjelpe han med den prosessen, for eg er like teknisk inkompetent som ein paralysert hamser med parkinson. Èowyn er derimot særs hjelpsam, men det er kanskje meir til frustrasjon enn noko anna for han stakkaren som prøver å få skikk på komponentane som ho med stor iver vil inspisere.

Alt i alt har jola vore like fantastisk som den alltid er, i mine auge. Dùnedain hadde slått på stortromma og kjøpt to bøker, peparkakeljoshuset som eg ynska meg, Buffy the Vampire Slayer-teikneserie og BluRay med Evil Dead 2 til meg. Trur aldri eg har fått så mange gåver på ein gong frå ein kjæraste før; blir reint flau, eg! :O Men utruleg takksam <3 Han er snillaste mannen eg veit! * mwah! *
Han fekk t-skjorte, to armband, Red Dead Redemption II og sigar av meg. Tykte eg var ganske flink sjølv, med tanke på at fyren ikkje klarar å makke seg til å skrive ynskjeliste! xD Og ikkje ynskjer han seg noko heller.
Ellers fekk eg masse bøker, ny vinterjakke, snooop, pengar, diverse såpe/make-up/body lotion-saker og vin for å nemne noko. Pengane går sjølvsagt til bryllaupskontoen, og eg må seriøst kome i gong med all bryllaupsplanleggjinga eg har framfor meg i dei komande månadane. Phew! Ser for meg at eg får ein temmeleg tett timeplan framover!!

Til sist vil eg få ynskje dykk alle ei fredfull og roleg romjolstid! Kos dykk masse og ta vare på kvarandre, alle som ein!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg