Til Nissen Frå Lokkri

Det føles litt som om lista mi blir kortare og kortare for kvart år? Kanskje eg faktisk tek til å bli vaksen?? For ein skremmande tanke….

Men det er nokre ting som står på lista. 
– Ei god steikepanne
– Sengesett, gjerne i flanell! For to. Her skal det matche! 
– Handklede til bad, små og store, i som brunt, beige, grått, osb. 
– Regnklede 
– Gummistøvlar 
– Røykelse

– Stearinljos, gjerne kubbe/kuleljos
– Sjokolade og marsipan (I’m an omnomnomnivore!!) 
– Minnekort til mobilen min (Huawai Mate 10 Lite) 
….og så har eg lyst på fleire sånne små duppedingsar til å pynte stearinljos med!! Hadde nokre knallfine hjarter, men nålene på dei knakk til slutt! Så, ja takk! 

Alkohol er ingen dum ting heller! Helst ikkje raudvin eller whiskey, men ellers er eg ikkje så vanskeleg! ^^ Glad i kvitvin er eg òg!

Lesestoff er det vel nokon som vil påstå at eg har nok av, men det er nokre bøker som framleis står på lista mi: 

Drømmesvart av Lise Myhre
EON – 20 år på Ramme Alvor av Lars Lauvik

og 

Teikneseriar:

Buffy The Vampire Slayer
Angel
Spike & Dru
The Walking Dead (har #1!)
Fables

Eg skal freiste å ikkje overekspandere filmsamlinga mi òg då, men eg har frykteleg lyst på Deadpool 2 og Angel sesong 2 – 6 – 7!

Til slutt, så treng eg pengar. Eg sparar til hus, og lever i håpet om å få spleisa med Dunedàin på eit eller anna innan 2019 går mot slutten…! 
Men gåvekort er òg ein fin ting, sidan eg faktisk då må kjøpe ting for dei, og ikkje spare-spare-spare! ^^ 
Nokre lure tips der, kan vere:

  • Outland
  • Indiska
  • Glitter
  • Soria Moria
  • New Yorker
  • Annes Hår & Barbershop (hjå fine Elisabeth-negledama!!) 
  • Let’s Buzz
  • Kremmerhuset

 

Har me dekka det då? Eg blir jo glad for alt som er innpakka sånn sett, men her var nokre forslag til dei som ikkje har kreativiteten i orden! ^^ 
Og så blei den lengjer enn venta likevel, så eg trur ikkje eg treng frykte at vaksenlivet snik seg innpå meg sånn med det fyrste likevel!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg