Jolekalendar-update, hus-news og sådann mere.

Soundtrack: Boney M – White Christmas

Aaaah….Det er fint lite som gir meg meir jolestemning enn Boney M. Eg klandrar gamlingane; opp gjennom heile barndomen var det standard i desember. Joleplata til Boney M snurra og gjekk til vasking og baking og sølvpussing. Det blei liksom ikkje jol utan! 

Eg fekk betennelsesdempande av legen denne veka, for den skuldera mi som driv å tullar seg. Men eg kunne ikkje starte på den, før eg kunne slutte på smertestillande, noko eg MÅ ha for å kome gjennom arbeidsdagen. Så, vel og merke med vondt i hjarta, sa eg ifrå meg vakta mi i dag. Men no merkar eg at det var på høg tid med ein fridag. Eg vann ein sal-konkurranse her om dagen då! To kinobillettar!! <3 Så då må eg berre finne ein film eg har lyst å sjå med go’guten min, samt eit tidspunkt der eg har TID til sånne fritidssysler…!
Det har gått i EITT siste tida; jobb-jobb-jobb og endå litt meir jobb, play-date med favoritt-englane mine, Synne og Samuel, og handletur med svigermor, noko som resulterte i at eg endeleg fekk med adventsstake!! Samt eit awsomme lure-skinnbukse!! <3 Jolekaker kom ho òg med, så medan eg har jobba i det siste, har Dunedàin nærmast levd på peparkaker, kromkaker, nøttetoppar og kransekake! xD Makan til godtemoms….(veit du les her inne, svigermor! Så heilt offentleg: Tusen takk! U are the BEST! <3 ) 

Innimellom freistar ein då å få seg ein liten blund på sofaen, mellom slaga. Men her kjem litt av grunnen til at me no har teke ei ganske stor avgjersle, eg og Dunedàin: 

Om nokon legg merke til den massive vetle beibien som passar på at mamsen får sove i fred? Jepp, sånn kviler me her i huset. Og konklusjonen er at me treng sårt meir golvplass, med ein sånn diger bamse i huset! Han har passert 30 kilo no, og er endå ikkje ferdig å vekse. Gentle giant, greit nok. Men han trur framleis han er på størrelse med Pixie, så ting kan brått bli i overkant valdsamt her. 
Derfor har me bestemd oss for å flytte på oss. Til Bontveit. Der kan me bu billeg, sidan Dunedàin har hus der oppi, fram til me får spart opp til å kjøpe hus, kanskje hakket meir sentralt. 
Samstundes hjelp det på å flytte til eit hus som har skikkeleg varme, og der du ikkje delar rom med rotter og mus, og der det dryp frå taket over senga vår. 
Så det er siste nytt på husfronten. Me søkte jo om lån, men fekk avslag grunna dårleg budsjettering det siste året. Det er kanskje ikkje rart då; eg tente så godt som ingenting medan eg var sjuk, og me held så vidt hovudet over vatnet i store delar av året. Men eg ynskjer no 2019 velkomen med opne armar, og eit håp om at det skal bli eit år utan mykje au og blæh og sutring og grining. 

Men det var den adventskalendaren vår!! 
Den 6. desember hadde jolenissen putta fin-fine hjarte-teiknestifter i kalendaren min! 

Syns dei var dødssøte! ^^ *squeeee!!* 
Og i går låg det ein av mine favorittar i lomma mi: 

Mars-sjokolade!! Heilt fantastisk å nyte ein sånn når ein kjem heim etter ei lang kveldsvakt. 
Og så har eg for så vidt innsett at desse gåvekalendarane mest av alt blir ein konkurranse i kven som kjenner kven best i forholdet! xD Ein vil jo helst finne ting som passar perfekt til kjærasten sin, og som lyser opp dagen hans/hennar! 
For å sei det sånn: Dunedàin ledar med eit hestehovud på meg så langt! Han har verkeleg gått i seg sjølv for å finne dei PERFEKTE gåvene! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg