Siste dag i Latvia…

Det er jo litt vedmodig òg; siste dagen og greier. No går jo flyet vårt seeeeint i morgonkveld, så me har heile dagen på oss til å surre rundt og sjå oss om litt meir. Me utvida tida vår med nokre timar her, så me slepp å sjekke ut før klokka 15.00 i morgon. Det er jo litt greit. 

Så, idag har me vore i dyrehagen. ENDELEG! :oD Eg var sjølvsagt som ein liten unge, og sprang rundt og dubba alle kreatur eg kom over. Geiter og løver og sebra og kamelar og til og med heilt ordinære ekorn! xD 
Kriss syns det var varmt, og blei til slutt rimeleg hyper der han rusla rundt og kom med gode vitsar. Det blei etterkvart kamelonar kamuflert som dromedarar, men som hadde bomma og heller såg ut som kamelar, og sebra som ikkje var lett å sjå, fordi Kriss ikkje “så bra”. Fyren burde vore standup-komikar! xD
Men jau; det -var- varmt. Men eg hadde jo ikkje tid til å leggje merke til det, for eg skulle jo bli bestis med alle skapnader me møtte! Kom godt overeins med påfuglane! Det kom ei eldre dame som dreiv ein suvinir-kiosk bort til meg og ga meg ein neve popcorn (utan salt!!) som eg fekk mate den fyrste me møtte med. Han blei veldig glad i meg, og kjende meg igjen seinare på runden! xD

No driv Kriss å limer solbrillene han fekk låne av meg. Utanfor vindauga vårt pip det igjen. Det er eit eller anna som står og pip som berre faen halve natta!! Ikkje at det har plaga oss så mykje at me ikkje har fått sove, men nok til at me har irritert oss litt over det når me fyrst tenkjer over det! ;op
Og me har berre ete junkfood idag. Eg må innrømme eg gler meg til å kome heim til grønsaks- og kyllingwok!! <3

Om nokon skulle finne ut at dei vil ta turen til Riga, så vil eg anbefale følgjande:

  • Kjøp eit busskort og bruk det til å ta deg kring i by’en. Bur ein midt i by’n er det eigentleg gåavstand til det meste, men ein kan ta trikk, buss og tog så nær som kvar ein vil i by’n og får på den måten sett litt meir. Sightseeing-bussane var ikkje det heilt store, lissom….
  • Opera Hotel & Spa er fantastisk!! Det er absolutt eit hotell eg anbefalar på det varmaste. Det ligg så sentralt som ein kan kome (følte jaffal me!) og maten og servicen er berre heilt super!
  • Ein kan finne fantastiske og billege butikkar om ein reiser litt nord i by’en. Me var ikkje så mykje der, men eg skulle gjerne ha vore det!

No er Kriss pirkete og innpåsliten, så eg får vie han litt merksemd. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg