Siste kveld i Australia

Så gjekk dette eventyret mot slutten. Og eg pakkar ned denne delen av livet, for å reise heim til mitt gamle. 
Det er vemodig, trass i at eg gler meg til å kome heim til gubbelusken min, alle dei fantastiske venane mine og dyrehagen min <3

I dag har eg shoppa! Eg har gått i nesten to veker på å få kome tilbake til Geelong, for å gå amokk på tøffe butikkar eg hadde spora opp fyrste dagen eg var her! Haha, ikkje verst å ha trava kring i Sydney og Melbourne, og omtrent ikkje brukt ei krone (uhm, dollar) på anna enn naudsynte ting! Og så returnerar eg til ein såkalla småby for å gå fullstendig agurk! xD
Men eg fekk dei tinga eg hadde lyst på, inkludert at eg tok meg råd til TO tøffe t-skjorter i staden for ei! Høhø, vel verdt pengane.

Eg tenkt eg skulle vise fram eit lite utval av dei fantastiske duppedittane eg no skal prøve å få med meg tilbake til Noreg utan å bli nøydd å betale overvekt! ;op Eg har eigentleg ikkje shoppa sååå mykje, i alle fall ikkje samanlikna med turen min til New York då eg måtte kjøpe meg ny koffert for å få med meg alt heimatt!
Eg er maksimalist og eg er materialist. So be it; eg ELSKAR skattane mine!

No er ikkje eg verdas flinkaste til å ta bilete av mine eigne øyre, men det får heller vere at bilete blir litt blørri:

Ein drageøyredobb som er så kul at eg får gåsehud!!! It’s just so me!!! Eg falt pladask for den på marknaden i St. Kilda, og den måtte berre bli med heim! <3 Og så ser den så ufatteleg tøff ut!

Då me hadde vore og titta på operaen i Sydney, sat det ein liten kar i ei hylle i souvinir-sjappa. Og sidan eg ikkje fekk lov å kose med dei i dyrehagen, så måtte han bli med meg heimatt:

Ladies ‘n’ gentlemen; meet Bruce <3 Min bittelille vombat-ven!

Namnet mitt er ikkje akkurat det lettaste for engelsktalande individ, så eg har fått min andel variantar av det til no. Men då me bestilte juice/slush/smoothies på flyplassen i Sydney, fekk eg det engelske namnet mitt svart på kvitt:

Enna. Det er altså mitt australske namn! xD Og det trass i at eg stava det til dama i kassen!

Den fantastiske butikken eg har gått og gleda meg til å shoppe i, var eit av dei aller fyrste stoppa våre i Geelong idag. POPCULTCHA. Geniale, fantastiske, himmelske butikken!!! Der kjøpte eg meg to flotte t-skjorter, og så fekk eg Living Dead Doll i tidleg bursdagspresang av jentene mine! <3


Ho er berre såååå nydeleg! Tusen tusen takk jenter!! <3 You’re the BEST! :oD

Red went to her grandma’s house
On a full moon’s night,
With her basket of medication
To tend to her wolf bite.
Upon her arrival she finds her grandma
With big eyes and big teeth,
Under the covers in grandma’s bed
A wolf lies beneath.
In her basket Red reaches for her axe
Ready to take aim.
T’was then she realized grandma
And the wolf was the same!

Hihi, eg VEIT eg er morbid. Sorry. 
Eg klarte ikkje å stå imot freistinga då Kristin bestemde seg for å gå innom ei neglefixe-sjappe. Ho bestilte seg fransk manikyr, og eg tenkte at eg burde nytte meg av moglegheita. Akryll-negler her nede kosta halvparten av det dei gjer i Noreg, så eg gjekk for å få meg fine, nye negler!

Eg er supernøygd!! Litt uvant å skrive på tastaturet foreløpig, for sjølv om eg er van med å ha relativt lange negler, så er mine ekte negler mjuke som gummi, og dermed bøyer dei seg i alle rettningar! xD
Det var heile tre stk som veksla på å fixe neglene mine, og to av dei understreka opptil fleire gongar at eg MÅTTE vere varsam med så lange negler! 
-Don’t hult youlself!      (jepp, asiatar! ;o)

Siste delen av handleturen min var innom Coles for å kjøpe vegemite til Kjerstin og te til Asso! Eg har leita som ein gal etter dei smykkene og smykke-tinga som Kjerstin etterlyste, og EIN gong køyrde bussen forbi ei sånn sjappe, men det var jo langt unna der me var på veg, så eg fekk aldri moglegheita til å kome meg innom der. Baff.

Det var eit innblikk i denne dagen. No skal eg gå meg ein runde kring huset og høyre på insekta og fuglane, og nyte den varme Down Under-natta ein siste gong. Blakk, nøygd og TUSEN opplevjingar rikare!
Og til sist legg eg til to bilete av tre fantastiske jenter: Kristin, Janne og Janet.

(og ja, dei tullar på det siste bilete. No worries mate!)

 

 

 

3 kommentarer
    1. Liker bloggen din, Ina 🙂 Kjempehyggelig å møte deg! Dokka di er ser søtere ut enn jeg hadde sett for meg, veldig fin e ho!

    2. Hei Enna-Ina, kanskje det vert det me kaller deg, betre enn Lukris, kanskje? Me e’ veldig spente på kortid du landar på europeisk jord, so gje oss ein liten lyd….Pappa Broder Daniel og Kira helsar og….Velkommen heimatte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg